Eymeninannesi0 hayır öyle bir katı kuralım yok .
Fakat şöyle bir durum var Pirinç unu çok fazla miktarda arsenik içerir ki bu yüzden yetişkinlerin bile kullanmaması önerilir . Arsenik vücutta biriktikce mesane kanseri, akciğer kanseri , cilt hastalıkları ve kalp hastalıklarına yol açar .
Pirinç un haline gelene kadar birçok işlemden geçer sağlık değerini kaybeder .
Yani olay şekerden daha tehlikeli . O yüzden bu besin değeri olmayan şeyi kullanmayın kullandirtmayin .