Kızım 6.5 aylık kendini çiziyor yırtıcak gibi hareketler yapıyor daha doğrusu kendinyakasından tutup tırmalıyor kıyafeti yoksa vücudunu yırtıyor ellerine eldiven giymiyorum yok çıkarıp yine göğsünün orta kısmını yırtmaya çalışıyo tutup çekiyo tutup çekiyo niye böyle normal mi acaba yoksa acaba ağrısımı var 😔