Fatmaa 2.5 aylik bebegim var 1.ayin sonundan beri mama takviyesi yapiyoruz. Anne memesine en yakin kullanip memnun kaldiginiz biberon nedir? Şu an avent marka kullaniyorum.
KuzeyiinAnnesii Fatmaa hatta evinde biberon varsa lansinohun o ağız lastiğini alıp Evdeki biberona takabilirsin Yavaş akış orta akış ve hızlı akış olarak 3 tanedir
Linakusunannesi Fatmaa lansinoh kullaniyorum cok rahat asla diger markalari tutmadi kizim lansinohun ucu mama isisiyla uzuyor anne meme ucu gibi tavsiye ederim rahat edersin
MinikMucizemNil 2 aydır Dr. Brown's kullanıyorum. 3 aylık kızım hiç meme reddi yaşamadık. Doğal akışlı genzine kaçmıyor. Gaz önleyici tavsiye ederim
Baldanbaloglum Ben de lansinoh kullanıyorum oğlum çok seviyo icerken kendi tutmaya bile çabalar 😊memnunuz devamm
Papatya07 Fatmaa ben avent marka biberonu kullandığımda memeyi almamisti dikkat et lansinohun sut sagma makinasindaki çıkan biberon sayesinde memeye geri donduk
Ballokmam Fatmaa lansinoh biberon biberonun markası hepsi burda dan siparis ettim ve çok memnunum bi bakın derim
Littleboy Fatmaa Biz dr browns kullandık çok iyiydi meme reddi olmadi gazı da büyük oranda engelliyor tavsiye ederim.