Esra___ bence boyu takmayın 😂 bende abımde hem bebekken hemde cocukken cok kısaymısız hatta dıger yasıtlarımıza gore kısayız dıye cok aglardık abım okula bıle gıtmek ıstemezdı cok dert ederdı😂 sımdı boyu 1.90 bnde 1.74 🤪 o yuzden takma kafaya uzar annesı uzar🥰🥰