Nadiss 2.ay aşılarında 2 bacaktan 1 koldan aşı vuruluyor. Koldan yapılan verem aşısından dolayı banyo yaptırmayın diyecekler 3 gün, yıkayıp gitmenizde fayda var. O aşının yeri 1 sene içerisinde kabuklanma iltihaplı akıntı olabilir bu arada, tedirgin olmayın. Kesinlikle gitmeden önce ateş düşürücü vermeyin. Belki ateşi çıkmayacak? Benim kızımın ne ateşi ne de huysuzluğu oldu mesela, ki sonuçta vücuda mikrop veriliyor, ateşlenmesi kadar doğal bir şey yok. Vücudun aşıya olan tepkisi o sonuçta,ateşlenirse diye calpol bulundurun yeterli. Onun dışında rota aşısı özel Aşı. Devlet karşılamıyor. Yüksek ateş ve şiddetli ishal yapan bir virüse karşı yapılıyor bu aşıda. 2 ve 3 doz olan 2 farklı marka var. Ben 3 ve 5.aylarda 2 doz olan rotarix ten vurdurdum. Tek doz fiyatı 311 TL.