Acemianne9 Merhabalar, 21 gün önce sezaryen ile doğum yaptım dikişin içinde kabarık ya da şişlik diye tabir edebileceğim bir şey gelişti . Bugün daha çok şişti daha önce böyle bir durum ile karşılaşmış kişiler var mı ? çok korkuyorum
Goktug1308 Acemianne9 benimde şişmişti ama agrı sızı sızıntı yoktu ben hic yatmadım dikkat etmedim doktor sadece tuvalete kalkıcaksın demesine ragmen normal hayatıma dönmüştüm dogumun ertesi günü ondan dolayı ödem olmuş demişti doktor 1/1,5 ay icinde düzelir.morarma akıntı vs olursa mutlaka gel dedi ama olmadı. ama Sen yinede dikkat et fazla ayakta durma dedi dikkat etmedim geçti cok cok az bisey kaldı okadar.2ay 12 gün önce sezeryan oldum bu arada
Ali_asaf80880 Acemianne9 böyle bi durum benim de başıma geldi sezeryan olduktan 2 hafta sonra doktora gittim senin kalınlaşarak iyileşiyor bazı hastalarimda böyle oluyor normal dedi şuan iyiyim korkma yani canim
Acemianne9 Goktug1308 bende normal hayatıma dönmek zorunda kaldım , Doktorumu aradım gel muayene edelim dedi. 1 hafta antibiyotik kullanmama rağmen hala hiç bi gelişme olmadı ☹️ Çok kafama taktım ☹️☹️☹️☹️
Goktug1308 Acemianne9 seni anlıyorum benimde yarısı cok sismiş görüntü olarak acaip bisey olmuştu dediğim gibi morarma agrı sızı akıntı yoktu ödem dedi korsede kullandım geçti çok hafif görüntüsü rahatsız etmeyecek sekilde kaldı belki oda zamanla gecer.sende de agrı sızı morarama akıntı yoksa kaygılanma ödemdir daha yenisin zorlama kendini gecer inşallah içine sinmiyorsa git doktoruna görün
Acemianne9 Ali_asaf80880 eşim de iyileşme böyle olur diyor ama ben o şişliği gördükçe endişeleniyorum 😥
Acemianne9 Goktug1308 akıntı sızıntı hiç bir şey yok , kesim dışarıdan iyi görünüyor kızarıklık haricinde o da yeni olduğu için diye düşünüyorum . Ama sol kesi bitiş yerinde fazla şişlik ve boydan boya bu şişlik can sıkıcı 😐 doktoruma gideceğim umarım her şey yolundadır çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
Ali_asaf80880 Acemianne9 bende sizin gibi aynı duyguyu yaşadım korktum eltime gösterdim oda sezeryan olmuştu normal dedi içim rahat etmedi doktorumla görüştüm baktı normal dedi çok şükür geçti