Minikulkum canım benim sütüm oldu olası hep az bu yüzden biz 4 buçuk aylıkken tadıma başladık şuan 5 ay 4 günlüğüz 2 gündür veriyorum irmikli yaptığım mamayı Ve daha uzun uyudu.Ben yurtdışında yaşıyorum burada 4 aylıkken ek gıdaya başlanıyor hemşirem söyledi başlayabilirsin diye.Bence sende başlayabilirsin.sende eşinde filan bişeye alerjiniz yoksa korkma ben sebzeleri 2 şer gün verdim 3 gün kuralını bile uygulamadım süt ve süt ürünlerinde dikkat edicem ama meyve ve sebzelerde korkmadan başla şimdiden😍😘