NaimeYilmaz benim kıza kalsa ne gece ne gündüz uyumaz da. Ben hala uyutuyorum bir şekilde kandırıp. Uyursa daha iyi oluyor gün içinde. Uyumazsa sürekli ağlıyor, mız mız oluyor yada bağırıyor🙄 28 aylık
Eğer Tuna da böyle şeyler olmuyorsa normal bence.