Merhaba sevgili anneler… Ben üç ay önce doğum yaptım ve inanılmaz derecede saçlarım dökülüyor. Helalles şampuanlarını birkaç arkadaşım önerdi. Ama ben sizden gelecek yorumların daha sağlıklı olacağı kanısındayım. Aranızda kullananlar var mı? Varsa memnun musunuz? Ya da başka bir çözüm yolu var mı bu dökülmelerin? 😞☺️