20 günlük bir bebeğim var 4-5 gündür akşamları uyumuyoruz ağlama nöbetleri geçiriyoruz gazı çıkıyor kakasında çişinde de sorun yok meme de alıyor ama uykusu çok bölünüyor tekrar dalması için çok uğraşıyorum 3-4 saat uyumadığı oluyor humananın rezene ve kimyon çayını önerdiler ama ben daha çok küçük diye tereddüt ettim kullanıp memnun kalanlar veya doktor tavsiyesiyle başlayanlar var mı?