Prensesannesi21 Kızlar kızım 17 günlük 3 gecedir uyumuyor doktoe sap simplex önerdi eşim aldı nasıl kullanacagimi bilmiyorum eczacı sabah akşam demiş ama kaç damla bilmiyorum 🙄 birde şimdi verebilir miyim?
Goktug1308 Prensesannesi21 ben sabah ogle aksam aynı saatlerde vermeye calısıyorum 8 er damla ama benim oglum 2 ay 12 günlük sen sabah aksam ver istersen daha küçük senin bebiş
Kbrahrl Prensesannesi21 canım bebeğin daha küçük 5+5 şeklinde kullanmalısın fazla kullanma emin ol düzenli kullanmada çok faydasını göreceksin birde ek olarak biogaia kullanmanı tavsiye ederim bi çok çektik 1 hafta ikisini düzenli kullandık yok oldu gitti bebeğim pamuk gibi oldu 😀
Oyku-59 Prensesannesi21 sbah akşam 5 damla aynı saatlerde vermeye özen gösterirseniz iyi olur. Bide bıogaıayla beraber kullandım bağırsak düzenleyici cok daha etkili
Rknn Damladan damlaya değişiyor canım.bize de alle viando dıye bi damla verdi bebeğin 15 günlük günde 3,4 deda 4 damla yazıyor.
Goktug1308 Prensesannesi21 benim oglum 2 ay 13 günlük sabah ogle aksam 8 er damla ama sen istersen sabah aksam 8 damla ver küçük daha zamanla ister 10 ar damla ver ister sabah ogle aksam 8 ver.eczacımız sabah aksam 15 damla dedi bana cok geldi ondan bu sekilde veriyorum ben
Goktug1308 Prensesannesi21 kendıne saat belirle hep aynı saatte vermeye calıs ben gece uykusuna gecmeden veriyorum sabah 8:30 da veriyorum oglende uyuma durumuna göre ⅔ arası