Eminess Merhaba doğum sonrası hala vitamin kullanan var mı benim kızım 3 aylık hala elevit kullanıyorum sanki sütümü de arttırıyor kullanan var mı
hayalperestbirealist Eminess sadece d vitamini kullanıyorum. Değerlerim iyiydi d vitaminimi yüksek tutmak için takviye alıyorum
Pelin55 Eminess 83 gunluk olduk ocean mumy kullandim o bitince imom latteye geçtim bugun dinc.kalmami sağlıyor takviyeler
BhrKrmn Eminess doktorunuzla görüşün bence ben devam edecektim kendim 3 aydan sonra alıp devam etmedim
Gulsahy Ben de yeni doğum yaptım. Doktorum vitamin,kan ilacı ve balık yağını 2 ay daha kullan dedi. Bu dönemde bağışıklığını yüksek tutman lazım dedi. Ben de onu dinliyorum. Sütten bebeğe zarar verecek bişey olsa devam ettirmezdi.