Asilinannesiiiii Merhaba anneler. Lansinoh süt pompasını aldım fakat sadece göğüs ucunu çekiyor . Göğüs yastığı kısmı göğsüme yapismiyor vakumlamiyor yani. Bu herkeste mi böyle yoksa ben mi yanlış yapıyorum
Eliff26 Asilinannesiiiii bi yanlışlık olmalı mutlaka bende o markanın cihazını kullandım çok memnundum bi ara çekmiyordu bir de baktım ki bir parçayı yanlış takmışım belki sizinde öyledir sık sık yıkanınca parçalar çıkıyor malum
ElifOzturk İlk beş dakika civarı bebeğin emmesini taklit eder uyarır yavaş çeker sonra hızlanır açma kapama tuşu başta ortada hız ayarı sonda da o aşamayı atlama tuşu var yani hızlandırma tuşu onu denediniz mi bende baya yapışıyor bende güçlü çekiyor
Asilinannesiiiii ElifOzturk hepsini denedim canım göğsüne yapışıyor mu huni gibi olan kısım. Orası bende yapismiyor sadece ucunu çekiyor bu sefer de sanki sütü hep sağlıyor gibime geldi
Asilinannesiiiii Mom14 yok hepsini taktım 5. Seviyede kullanıyorum ama bilemedim manuel bile daha fazla çekiyordu sanki.
Asilinannesiiiii Aleynadenz lansinoh bana ücretsiz olarak gönderdi. Ama yine de ben makineyi pek beğenmedim çekim gücü iyi degil
Asilinannesiiiii Kelebegimmmm tek başlık vardı içinde. Daha sonrq onlar bana doğru her baskigi gönderdiler ama yine olmadi
Asilinannesiiiii Eliff26 ben elimle göğsümu sikarsan sagiyor sıkmazsam çok dq iyi çekmiyor. Bakıyorum her şey doğru gözüküyor