pnar92- 2 buçuk aylık kızım bugün ilk defa böyle bişey yaşarım emzirirken bian da burnundan çıktı süt çok korktum yaşayan var mı kızlar
Arzuaydnkrks Evet çok normal kusarken benim kızımında gelirdi büyüdükçe geçiyor 4 buçuk aylık oldu artık olmuyor üzülmeyin 😊
pnar92- Arzuaydnkrks ilk defa olunca ve kimseden böyle bişey duymayınca korktum çok teşekkür ederim 😘