Lily1993 Merhaba güzel anneler benım bebeğim 18 gunluk ve gazlı bir bebe özellikleri geceleri cok ağlıyor gazı oluyor ben yedıklerime dıkkat ediyorum ama yıne de fayda etmiyor. Özellikle neler gaz yapar ve yapmaz yazarmısınız internette hersey gaz yapar yazıyo öyleyse aç kaldık 😰
ayyuzluannesi Lily1993 yanı bebekler süt içtikleri için zaten genel manada gazlı olurlar. Sindirim sistemleri henüz alışamadığı için nomral. Ama ekstra gaz olmasın diye kırmızı mercimek ,nohut ,fasulye, tarzı şeylerden uzak durmanızı öneririm.
Prensesannesi21 Lily1993 Benimde kızım 17 günlük canim kaç gecedir bizimki de uyumuyor doktoe gaz damlası verdi bugün rabbi. Yardımcımiz olsun
Angars Lily1993 gaz damlasina basladiniz mi herkesin farkli oluyor ben bulgur yeyince cok gaz oluyor cikolata ve kahve 🤷
YasemiNYagmur1 Betim soğuk içecekler asitli içecekler kırmızı mercimek yeşili çok güzel süt yapar bulgur güzel süt yapar kayısı kompostosu rezene kimyon güzel gaz giderir yemeklerine de ekleyebilirsin kaynatıp içedebilirsin baklagil yeme fasulye nohut gibi tavuk suyuna sebze çorbası da içebilirsin yeşillik yiyebilirsin dereotu tere maydanoz yeme ama şimdilik bunlar aklıma geldi
Seldademir Kayısı ile üzüm kompostosu gaz yapıyor bilginize. Kayısıyı bizde iyi gelir sanıyorduk meğer tamtersiymiş.
Omero21 Lily1993 canım doktor bana liste vermişti ama sen olabildiğince herşeyde sakın et suyu tavuk suyu çorba iç sarmısak doğum bakliyat çiğ sebze bakliyat meyve süt yoğurt bunlardan kaçın bide gaz damlası başla artık
Zehrabaysan Lily1993 kuru kayısı kayısı kompostosu nohut kuru fasulye karnabahar brokoli soğan sarımsak cola fanta bunlardan uzak dur gaz yapar.Bulgur pirinç pilavı makarna taze fasulye patlıcan bunları yiyebilirsin ayrıca bol bol su ve dinlenme süt yapar canım.
Durusare Ckiolata peynir sut yoğurt salatalk baklagiller prasa mandalin domates portakal kısacası meyveleri çoğu gaz yapıyor 😒