Momfirst
Aynı sorun bende de var.. Bebeğim 3 aylıkken başladı şuan 5,5 aylık tam gaz devam ediyor. İlk başlarda azar azar içmeye başladı, sonra biberonu tamamen reddetti kaşıkla vermeye başladım,sadece geceleri uykuda biberon alıyordu ama son günlerde uykuda da almıyor ve kaşıkla beslenmeyi de kesti. Resmen aç yaşıyor. Psikolojim alt üst oldu. Tüm günüm bebeğimi besleme telaşıyla geçiyor. Ne kahvaltı yapıyorum, ne yemek yiyorum ne banyo yapabiliyorum, evimi desen bok götürüyor.
Her mama hazırladığımda çarpıntı tutuyor, elim ayağım kesiliyor ya içmezse diye.
Ne yapsak nasıl çözüm bulsak bu duruma, kafayı yemek üzereyim, ağlamaktan helak oldum artık.. Nasıl büyüyecek bu bebekler beslenemezlerse..