Merhaba anneler öncelikle Duâ ile Kandilimiz Mübarek Olsun 🙏🏻
Oğlum 2 aylık ve emziriyorum boğazımda kaşıntıyla grip dönemim başlıyor malesef ve emzirmeden dolayı ilaç kullanamıyoruz sanırım doğrumu biliyorum yada kullanabiliyorsak ne kullanabiliyoruz