Psikologanne95 ben doğum yaptığım zaman göğüs pompasını kullaniyordum biberonuna sahip biberonla veriyordum gayet kullanışlı güzel hic koku vs yapmadı simdi 1 yıldır da kullanıyorum cam avent kullandım sonra tekrar bu markaya geçtim çok memnunum. Bazı biberonlar sıcak suda plastik kokusu verir bunda hoc sıkıntı yaşamadım