Amine_41 Doğduğundan beri hep tek kat giydiririm.Sadece altına kışın atlet giydiriyorum ekstra.Kışın 22-24 derece kızımın odası sabit,normal kalınlıkta bir battaniye örtüyorum.Çok terliyor kalın giydirince,bunalsın istemiyorum,teeleyip soğursa daha sıkıntı çünkü.Çorap giydirmiyorum uyurken…Gündüz de tek kat aynı şekilde ve çorap.Sabah serinliğinde kışın yelek giydirdiğim de oluyor tabi.Çok şükür bir sorun yaşamadık şimdiye kadar maşallahı var🌸