Miracefem Bebegim 26 subatta dogdu yani suan 8ay 2 günlük ama gel gelelim kaynanam 8. Ayi bitti diyo daha yeni 8 olmadimi 9 dan gun aliyo resmen 1 ay büyük olmus olmuyomu turkceside kit ne dersem diyim anlamiyo
Daisyy Miracefem 8 aylık olmuş yani 8. Ayı bitmiş 9dan gün alıyor yani işte 😁 ikinizin dediği de doğru 😁
Miracefem Mavisinannesi61 canim 8 nasil bitiyor benimde aklim buna ermiyo iste dogdugu gbi 1 aylik degilki
Miracefem Efy ya doktor kilosu icin sordu direk atladi 9 diye dedim 8 doktorun yaninda tuttirdu 9 bidahada tovbe getirmem
Mavisinannesi61 Miracefem cnm şuan 8 aylık ama 8 doldurmuş 9 dan gün almis. 9 aylık değil 9 dan gün alıyor. Ama 8 de doldurmuş oluyor
Efy Miracefem direk doğum tarihini söyleseydiniz doktora doktordan cevabını alırsa belki inatlaşmazdı 😀
Giraysmom20 Miracefem kaynananız doğru söylüyor sekizinci ayı dolan çocuk sekizinci ayı bitirip dokuzuncu ayı yaşamaya başlıyor 😊 ama söylerken 8 aylık diyoruz çünkü sekiz ayını yaşamış bitirmiş olduğu için 😊
Sedos2121 Miracefem sekisinci ayı dolduğunda tam 8 aylık diyoruz…yani sekiz bitmiş demek.. 8 denilince ,sekiz bitmiş oluyor ,yeni girmiş olmuyorsunuz .. .dokuzuncu ayindanda 2 gün almış oluyorsunuz …