Srht benim bebeğim o. ☺Şişman değil sadece 3 4 yaşında görünüyor o kadar.zaten iri doğdu doğum kilosuna.göre normal.bir de genetik çok önemli.Sağlıklı olsunlae boy kilo çok da mühim değil. Ben de çok zor yediriyorum.Çok cesit yemez 4 5 çesit anca yiyor. Ama yediği şeyden dolu dolu yer.Rabbim başka dertler vermesin.