Benim bebegimin emme refleksi aşırı düşüktü beni emmiyordu sağarak besliyordum öyle öyle azaldı sütüm
biberonla yavaş akışlılar var onunla beslemeyi denesen olmaz mı boruyla zorsa hem genzine kaçmaz hemde reflensi yükselir rabbim şifa versin tüm bebeklere 🤲🏻☝🏻