Btlylmz geç oldu ama şöyle söyleyim ; bizi okuldan alan hep annemdi babam hiç almazdı alsada surat 5 karış beklemekten 😃 Küçük kardeşim babam geldiğinde bunu 100bin kere anlatırdı. Niye çünkü annenin gelmesine alışmış artık.
Benim oğlumda babasını görünce sevinir bazende beni unutur çünkü gün içinde ben sürekli onunla ilgilendiğimden yoruluyorum babasıda kucağına alıp evi gezdirir benim tospiğimin en sevdiği şeyde bu. 15 aylık. Bana düşkün Ama babasına da böylesine düşkün olması hoşuma gidiyor. Bazı babalar soğuktur alıp sevmez onlara üzülüyorum .