ssevval evet hatta 4. Ayın sonunda deniliyo ama ben başında başladım bence etkili oluyo. Tabi uyuyana kadar yanından ayrılmıyorum kesinlikle. Odada tek başına bırakmıyorum. Uyanında hemen yanına gidiyorm ama kendimi göstermşyorum. Emziğini veriyorum uyursa uyuyo uyumazsa biraz oyalanıyo alıyorum yanıma. Tek başına uyuması için biraz daha büyümesi lazım miniğimin🥰