Seldademir şikayetvar.com a yazdım aradılar ürün yenidoğan değil o göz yakmayan sarı şişeymiş yenidoğan kullanmalıymışım bebekler 6 ay yeni doğan ürünü kullanmaşıymış fln bende dedim yeni doğan değil ki artık ayrıca nerde yazıyo 6 ay yeni doğan ürünü kullanım diye seride hata olabilir teste gönderin diyolar göndersem nolcak diyorum bi bakarız diyolar saçmaladılar yani