Burcu82_ Bebeğimin cildi atopik dermatit ne kullandıysam tekrarlıyor. Yaşayan var mı? Ayrıca süt alerjili bir bebek
Elifim61 Burcu82_ Benim oğlumun yüzünde ve çeşitli yerlerinde sürekli çıkıyor. Sizinkide böyle bir şey mi.
Ayzmm Burcu82_ bizimki resmen kabuk bagladi kocaman.Doktorun verdigi nemlendirici gecirmedi daha da artiyodu elimde kortizonlu egzama kremi vardi cok az surdum sabaha gecti yarin al minicik sur aksama biseyi kalmaz😊Dermovate ismj😊
Burcu82_ ybk2019 bulunduğumuz ilde gastroentoloji bölümü yok en kısa zamanda götürecem burda bikaç doktora gösterdik kortizonlu krem dahi kullandım ama bıraktığım anda geri başlıyor
dunyam2020 Elifim61 benım oglumunda sureklı boyle olurdu belkıde dahada fazla kebapgıbı kıpkır ızkydı ,bıoderma klrtızonşu falan kullandım hıpokort faşan gecırmedı gııttım normal fusicort aldım aksama hafıföedı hergun surdum 2 ay cektık_sonra bununla gectı
Emir123ali Elifim61 canım kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama süt alerjisi diyorsun benim oğlumdada çok oluyordu vucudunda kaldı şimdi mustela nemlendirici kullanıyorum süt alerjisi çok az çıktı süt yoğurt yiyemicem ama geçebiliyormuş eğer diyeti uygularsak
Burcu82_ Elifim61 evet aynı şekilde ve bazen aşırı çoğalıyor kızarıklığı ve kaşınıyor herkes 1 yaşından sonra geçiyor diyor ama bebeğin yaşamını olumsuz etkiliyor 😔
Emir123ali Elifim61 bu arada maşallahh alllahım sağlıklı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallahh memesindede oğlumdada var
Elifim61 dunyam2020 Bizede doktor kortizonlu Advantan diye bir krem verdi. Sürdüğümde geçiyor kremi bırakınca tekrar oluyor kortizonlu olduğu için çok uzun süre kullanamadım. Sizin dediğinizi deniyeceğim birde çok tşk ederim.
Burcu82_ dunyam2020 Hipokortu bizde kullandık kortizonlu olunca bende çok kullanmak istemedim 5 gün fln kullandık bırakınca geri başladı
Burcu82_ Emir123ali evet süt alerjiside tetikliyor kaç Aydır süt ürünleri tüketiyorum. Hazır gıda dahi yemiyorum. Ama bir türlü cildi geçmedi
Dzz Burcu82_ Burcu82_ doktora gitmedim pandemiden ötürü ancak gecen hafta benim bebeğimin yüzünde de egzamaya benzer bisey cıktı bende kendimce araştırıp süt ürünleri diyeti yaptım ve hindistan cevizi yağı sürdüm bol bol ki yumuşasın kaşınmasin diye bunları uygulandığının ertesi günü azalıp 3 güne düzeldi 🤷♀️ yani aynı durumdamiyiz bilmiyorum ancak diyetinize dikkat etmenizi oneriyorum birde bol bol nemlendirmek gerektiğini okumuştum bebek kaşıdıkça gecmezmiş. Birde süt ürünü alerjisi olanlarda kırmızı ette alerji yapabiliyormuş buna dikkat edebilirsiniz
Deletedmom390 Kantaron yağı var canım %90 etkili dene mutlaka kortizonlu kremleri kullanma cok kötü iç hastaliklara böbrek yetmezligine kadar götürebiliyor
Fatmaonsekiz Burcu82_ benim oglumda öyleydi doktor biaoderma sampuan ve yuz kremi verdi kullandim gecto çok şükür
Burcu82_ Fatmaonsekiz coresatin pembe kremi önerdiler bide onuda günde 2 kez sürüyorum ama nemlendiriyor sadece