7412002 benden tavsiye bu yapmadıklarınıza asla alıştırmayın emzik bazen evet kurtarıcı olabilir ama bıraktırması daha zor bir durum hele sallamak en zoru oğlum 7 aylık sallamadan uyumuyor uykuya 30 dakikada zor bela ağlayarak dalıyor sakın alıştırma evet başta daha dakika dolmadan uyuyor ama büyüdükçe sallama süresi uzuyor sakın yapma, onun dışında mümkünse emerek uyumasın sonra çok zor bıraktırırsın memeyi en güzeli emzir yatağa yatırmadan önce uykusunu böl koy yatağa sırtını iki pışpışla uyusun İnan çok rahat edersin