Neslihanbudak Sevgili anneler konak temizliğini nasıl yaptınız?Doktorumuz zeytinyağına aspirim ez dedi ne kadar bekliceğini sormadım deneyen varmı?Başka deniyip memnun kaldığınız yöntem yada?
Deletedmom60 Neslihanbudak mustela konak kremi sürüyorum 1 saat bekleyip dişleri sık olan bi tarakl gwriye doğru tarıyorum hepsi çıkıyor sonra banyo yaptırıyorum mis
Canancann Neslihanbudak canım konak için zeytinyağı kesinlikle önerilmiyor doktorun niye öyle demiş anlamadım. Doğal bebe yağın yada diğer doğal yağların varsa örneğin Hindistan cevizi yağı gibi. Her gün onu sürüp hafif masaj yapıp 1-2 saat bekletip sert uçlu tarakla tarayıp kazıyabilirsim
hayalperestbirealist Neslihanbudak zeytinyağı asitli olduğu için zarar verebilir doğal bebek yağı daha uygun ama zeytinyağı yapayım diyorsanız biraz ılıtın soğuyunca sürün asidi azalmış olur
Lenabebekk Neslihanbudak saf zeytinyağıni sürdüm her banyo oncesibince üçlü taraklaonden arkaya taradım 20 dakika beklettim sonra bayosunu hazırlayıp yıkayıp giydirip emzirip uyuttum 3 maksimum 4 kereden sonra geçiyo
Zxcv1 Zeytinyağını konaklı bölgeye sürüp biraz beklettik sonrasında ince dişli erkek tarağıyla taradık bir kaç gün yaptım sonrasında da Mustelanın Konak şampuanı ile yıkadık geçti
Sanemsoz Biz zeytinyağı ve karbonatı karıştırdık pamuğa batırıp siler gibi yaptık.Sonra da yıkadık 2-3 sefere geçti
Goktug1308 Canancann zeytinyagı asitik oldugu icin önerilmediğini bende duymuştum hata bende bir iki kere sürmüştüm oglumu duyunca artık bebeyagı sürüyorum banyo öncesi