Merhaba arkadaslar. Bebegim 4 bucuk aylik. Meme + mama takviyesiyle ilerliyoruz. Bi süredir mememi verdigimde ilk zmnlardaki gibi istemiyo. Uykudan uyandigi mahmur zamanlarinda emzirebiliyorum sadece. Her zmn rahatca emzirebilmek için acaba silikon uç mu alsam diye düsünüyorum. Biberon hissi vercegi icin mememi daha cok emmek ister belki diye. Bu sekilde yol deneyip memnun kalanlariniz var mi? Varsa aldigi meme ucunun markasini rica edebilir miyim?