Selam, biz de mama + meme gidiyoruz bu ay biraz meme reddi başladı. Şöyle ki 1 hafta full mama verirseniz iyice meme reddi olabilir. Emzirme danışmanıyla görüştüm geçen gün. Her 2 saatte bir emzirmeye çalış, emzirdikten sonra kalan sütü de sağ şırınga yada kaşıkla ver dedi. Biberon meme reddi yapıyor. Ayrıca bol su içiyorum her gün 4lt su iç. Her emzirmeden sonra 1 bardak içsen oluyor. Bir de bol salata yeşillik beslenmek de hem sütünü hem de sütün kalitesini arttırıyor. İki gündür de boza içiyorum akşamları. Baya süt yapıyor. Benim fikrim bir hafta hep mama vereceğine bu hafta üstüne düş daha fazla meme ver 😊 ben de şuan bunlar işe yaradı inş sende de yarar😌