Saçlarım çok dökülüyo diye kan vereyim dedim. Bugün sonuçlar çıktı. Değerlerim çok çok iyi ama şeker sınırda, kolesterol ve trigliserid yüksek çıktı 🙄 tabiki saçlarla ilgisi yokmuş bu durumun araştırdığıma göre.
Var mı analar genç yaşta bu değerleri yüksek olan? Kilom normal ama diyete başlayacağım. Hemen hastaneye gitmek istemiyorum zaten ortalık karışık istanbulda 😒