Neslihanbew kizim 9 ay 18 gunluk canim. sabah 9 kalkis 210 cc mama yiyor. yaklasik 10.30 gibi kahvalti yapiyoruz kahvaltida 3 adet kucuk muzlu pankek ya da kasarli naneli kimyonlu omlet ya da yarim patatesle yaptigim patates tostu yiyor genelde. bazen menemen bazense kendim ekmek yaptiysam yumurtali ekmek yapiyorum. hepsi yumurta sarisiyla tabi. yaninda peynir 2-3 tane yesil zeytin azicik salatalik ve 1 cay bardagi ihlamur veriyorum. bazen hepsini bitiriyor bazense az bisey birakiyor. oglen 1 gibi 210 cc mama daha iciyor. 3-3.30 gibi genelde meyve veriyorum. yulaf ezmeli meyve ya sa irmikli meyve. eger kahvaltida cok yememisse bazende corba yapiyorum tarhana tavuk suyuna sehriye vs gibi. aksam uzeri 6-7 arasi aksm yemegi yiyor. kofte , mucver , kuru fasulye , bulgr pilavi, sebze turlusu , tavuk patates havuc haslama, yesil mercimek yemegi , makarna veya bebek salcali patates kofte , biber dolmasi vs gibi. genelde kendimize ornek veriyorum kuru fasulye yapiyorsam o gun , ona da kucuk hir tencerese bebek salcasiyla ayri tuzsuz pisiriyorum. hepimiz ayni seyi yemis gibi oluyoruz. yogurdu yemegin yaninda mutlaka yediriyorum. yedigi kadar veriyorum zorlamiyorum. ama 1 dolu kase yiyor. aksam 9 gibi son kez 210 cc mama icip uyuyor bir daha sabaha kadar bir sey icmiyor . ha tabiki tipki biz gibi bazen istahsiz olabiliyor mesela bugun oglen meyve yemek istemedi corba yaptim istemedi. bende zorlamadim biraktim kendi haline bugun 2 ogun yapmis olduk mesela. bazende tam tersi cok daha fazla yiyebiliyor.