Yademmmm Uyku tulumu kullanıyor musunuz? Hava sıcak geliyor bana zıbın üstüne tulum penye battaniye ve nohut battaniye seriyorum üstüne sizce üşüyor mudur bebeğim 😕
afs9mart Yademmmm hayor kulamöıyorum gecelikleriyle yatıyo yada üzereinde ne warsa alttan karnına penye battaniye seriyorum üzerine peluş battaniyesini üşümiyo yetiyo
simsekmevlude Yademmmm benim bebekler 3 aylık üstlerini çok açtıkları için uyku tulumuyla yatırıyorum terleme olmuyor şu an çok memnunum 🤗
Yademmmm simsekmevlude benim de kızım açıyor ve gaz problemi var üşüdüğünden midir acaba ? Vücudu sıcacık oluyor kalktığında ama
Melooo Ben normal ince pijama giydiriyorum üstüne bi battaniye çok kalın olmayan çorapsız yatırıyorum
simsekmevlude Yademmmm belki kesin bişey söyleyemem ama sabaha karsı soğuk oluyo bence biz bile üşüyoruz