Myne89 Arkadaslar gaz için damlalar aksi tesir edince buraya yazdım bi arkadaş onerdi kimyon çayını dun ilk kez denedim aksam kaynatıp icirdim ama merk ettim kimyon çayını bebegi için kullanan fayda gören var mı baska
hunilimomm Myne89 bebeğime vermedim ama kendim hep içtim bilmem ondan mi çok şükür hiç gazlı bi bebek olmadı sporlarla masajlarla gazını bizde kolay çıkarttık yardımcı olduk
Babylove02 Myne89 bende kimyon cayı içiyorum ve sabah aksam bir cay kasıgı zeytinyag kimyon cok minik ekmekle yiyorum
Myne89 Oflu61 ben içiyorum ama fazla emzirmedgm sutum az olduğu için fayda pek olmaz sanırım bu kimyon çayı dedigim bebege 1 kasik verilenden bahsediyorm
ilknur_acr94 Oflu61 siz mi içtiniz, Allah aşkına en başından itibaren yapılışına, bebeğe faydasına, ölçümüne, kaç bardak içtiğiniz yaptığınıza anlatır mısınız çok ihtiyacım var
ilknur_acr94 hunilimomm Allah aşkına nasıl yaptınız, kaç bardak ayrıntısına kadar anlatır mısınız faydasını gördünüz mü
Tuba UmayDuruMom türkiyede satılıyor mu bilmiyorum, almanyada yaşıyorum ben ve burada emzirme çayları satılıyor onun içinde kimyon ve rezene oluyor
Oflu61 ilknur_acr94 Evet ben içtim günde 2 3 fincan içerdim. Kimyonu rezeneyle karıştırıp demlerdim ama daha kolay içiliyor. Kimyonun ister toz olanını ister tohum olanını kullananilirsimiz. Bi bardaklık su kaynatın içine 1 tk kimyon atın 5 dk demlensin zaten tozlar dibe çöküyor geri kalan suyunu da için. Gazı geçene kadar içtim hep bundan ben. Tabi ayriyetten bitkisel şurupta kullandım gazı rahat çıksın diye
hunilimomm ilknur_acr94 canım cezvede suyu ısıttım kaynayınca içine bir çay kaşığı kimyon koydum 5 dk demledim öyle sonra suzekle süzdüm bardağa üzerinde bazen o kimyon çıkıyordu biraz şube çoksun diye bekliyordum sonra biraz tadı kötü iki uç yudumda içmeye çalışıyordum her yemeğime koyuyorum suan 17 aylık nerdeyse hala kimyonlu yerim kızımın yemeğine çorbasına da ekstra koyarım kimyon
ArasCinarveAnnesi Myne89 Benim rezeneli ve anasonlu çayım vardı. Onun içine kimyon atıyordum baya faydasını görmüştüm açıkçası
Annesininkuzusu28 Myne89 benimde oğlum çok gazlı bir bebekti bende içtim ekstra 1 çay kaşığıda bebeğime verirdim çok rahatlardı ibrahim saraçoğlunun kimyon çayı tarifine bakabilirsiniz ben öyle izleyip yapmıştım