Kizlar beni hatirlayanlariniz olur belki bugun ikizlerimin suyunun cok fazla olduğunu ogrenmistik ciddi risklerle karsi karsiyaydik perinatologa gittik oradan tranfüzyon olustugu icin bir bebek çok beslenip fazla idrar yaptigi icin suyum asiriymis diger bebek az beslenip geride kalmis aralarinda 1 hafta var 😔 istanbul çapaya sevk etti lazer ile cok beslenen bebege giden damarin birini yakacaklar bu islemi yasayan oldumu ne sekilde yapiliyor bilen tecrube eden varmi bu islemi yaptirip hersey yolunda gidip sona ulasan varmi simdiden teşekkürler🤲🏻