Zynpblg Arkadaşlar kızımın bir yaş aşısını yaptırdım, 2 tane yaptılar su çiçeği aşısı yokmuş ellerinde, hiçbir yerde yok gelince arıycaz dediler ama başına gelen var mı? Ne zamana kadar yapılabilir bilen varsa cevaplarsanız sevinirim 🙏
YagmurSelin Zynpblg Bende bu konuyla alakalı post arıyordum bize de öyle dediler aricaz dediler ama hala yok burda bekliyorumm
Zeynebsmom Zynpblg merhaba 14.aya kadar zamanı var merak etmeyin 🌸 biz doktorumuzla konuşarak aralıklı yaptırdık ağır gelmesin diye kpa ve kızım 12.ayda oldu su çiçeği ise 14.ayda ❤️
Zynpblg YagmurSelin bekliyoruz cnm, İnşAllah süresi geçmeden yaparlar, ortalıkta çok karışık, pandemi çok büyüdü. Seni görmüşken sorayım aşının biri ayağında sertlik yaptı mı sizin?
YagmurSelin Zynpblg Yok aşıyla ilgili bizde hiç sıkıntı olmadı şimdiye artık herhangi bir sertlik şişme falan yalnız bir kere koldan yapılmıştı onu hatırlıyorum hafif kızarmıştı ama geçti. Ben calpol falan almıştım hazırlıklı olayım diye şükür aşıdan sonra hiç vermedim