Datselif Kızlar merhaba, Oğlum 10 aylık. Tuvalet eğitimine başlamak istiyorum. Bebeğim bezi istemiyor. bu aylarda başlayan var mı. Siz nasıl yaptınız eğitim nasıl veriliyor? hiç olmadı şimdiden arasttrip bilgi edinmek istyrm.
sariKizim_akKizim Datselif 3.5 aylıkken başladım canım şuan 8 aylık çişini söylüyor. TUVALET İLETİŞİMİ kitabını okumanı öneririm
Datselif sariKizim_akKizim evet çok erken başlayıp bunu başaran insanları duydum. Sizi tebrik ediyorum ve teşekkür ederim kitap önerisi icin