Muhammedd23 Betim damak yapısı aynı onların delik sayısı farklı zaten iki numaranın ikinci deliğini siz delmemisseniz kapalıdır bir numara gibidir
Muhammedd23 Betim o belli olmaz.pek. bak emerken nasıl nefesi tıkanıyor da fazla geliyor demektir . Zaten biberon kullanacaksan başka yine al çok lazım oluyor bir taneyle olmuyor. Ben set hakinde almistimicimde emzikle fircada vardı . Birde tek almistim
Bsrbkts Betim benim kızım 6 aylık 2numara olan biberon emzigini kullanıyorum. Bebeğin icerken sorun yasamiyorsa değiştirme kalsın. Ben en çok hemsirenin biberonu delmesine sinir oldum. Genelde akışı az olsun ki anne memesinden fazla olmasın istenir biberonda. Kafasına gore neden böyle bir şey yapıyor ki
Betim Bsrbkts ben de çok sinirlendim, o ara dikişlerimin acısından gözüm bir şey görmüyor, deliği öyle bir açmış ki yırtmış eve gelince farkettim
Betim Muhammedd23 işte ikili setini almıştım , boğazında kalıyor süt işte , fazla mı geliyor diye düşünüyorum gerçi göğüsten emerken de kalıyor, normal dururken de tükürük boğazında kalıyor, fazla mı geliyor anlayamıyorum o yüzden