Seymassssssss Kızlar merhaba , hamilelikte hiç çatlağı olmayıp doğumdan sonra çatlağı oluşan varmı? Merak ettiğim doğumdan ne kadar zaman sonra çatlak oluşmaya başladığı. Ben doğum yapalı beş gün oldu henüz çatlak yok , oluşma ihtimali varmı sizce
Smy16 Seymassssssss ben hamileylen karnım hariç heryerim çatlamıştı ama karnımda bi tane bile yoktu dogumdan 1 2 hafta sonra karnımda oldugu gibi çatladı ama bu olay kişinin vücuduna baglı herkesinki bir olmuyo
MasalsMommy Seymassssssss Ben 🥺 Doğumdan hemen sonra başladı. Ve aşırı sinirimi bozuyor nasıl geçireceğim bilmiyorum 🥺🥺🥺
Ssultannn Seymassssssss bu tamamen senin vücut yapınla alakalı canım çatlarsa karnın inmeye başladığında ortaya çıkar bende olmadı şükür 😌
Meliiskan Seymassssssss benim sadece hafif bir şekilde göğüs kenarlarımda hamileliğimde çatlak oluştu fakat doğumdan sonra bacak aralarımda çatlaklar oluştu şişim indikçe ortaya çıktı .
Seymassssssss Smy16 çok garip bir durum ya gerçekten , ne zamana kadar korkuyla beklemeliyim acaba 🙄 bakalım teşekkür ederim 😘
Seymassssssss MasalsMommy ah canım anneliğin getirileri işte 🤷🏼♀️ Zamanla beyazlayıp görünmez hale geliyorlar, oluşursa eğer benimde tek tesellim o
Ssultannn Seymassssssss karnın tamamen indiğinde 😌 doğal olarak daha inmeden gergin olacağı için anlamazsın tam indiğinde artık hayırlısı 😌 ama tavsiyem karnını bu zamanda da nemlendirmen ben onunda etkisini gördüğümü düşünüyorum
Emine_1245 Hamililik sürecinde hiç çatlağım olmamıştı. Hergun yaglanıyordum kremleniyordum. Birde diyordum oh ne guzel hic çatlamadım😅 Doğumdan bir gün sonra karnımın çatladığını farkettim. Sonraki günlerde de bacaklarımda hafif çatlaklar oluştu. Olmasaydı tabi keşke ama olsun ne yapalım dünyaya bir can getirdik kolay değil olsun o kadarcık hasarimiz😅
MasalsMommy Seymassssssss Ya ben aslında kantaron yağı sürüyorum biraz iyi geliyor gibi ama düzenli olmayınca o da bir işe yaramıyor 😒
demetdiyebiri35 Seymassssssss benim yanlarda oldu 2,3 adet o kadar birde bacak içlerinde çok az eşşek sütü sabunu almıştım mardinden iyi geldi sanki
Seymassssssss Ssultannn hmm mantıklı😇 şuan yatı yarıya indi bişey yok bakalım hayırlısı. Şimdi korse takmaya başladım geceleri de nemlendireyim o zaman teşekkür ederim 🥰
Seymassssssss MasalsMommy ben de hamileliğim boyunca bir sürü şey kullandım , o kadar usanmışım ki artık hiç bişey sürmek istemiyorum 😅 bide korse takıyorum şimdi içinden yağ sürmek hoş olmayabilir 😄
MasalsMommy Seymassssssss Korse takıyorsan çatlak da olmayabilir ama. Ben sezaryen olunca takamadım hiç onu. Çok yandı canım 😒 Belki de o yüzden olmuştur çatlak bilemedim 🤷🏼♀️
Seymassssssss MasalsMommy valla bende ne kadar canım yansada ilk günden takcam diyordum ama takamadım anca beş gün oldu yeni yeni zorla Takıyorum canım
Zekeriye Hamileligim sirasinda hic catlagim olmsadi dogum bitti odemi attim yine olmadi diye seviniyordum ki dogum kilolarimi verince bacaklarimin arkalari hep catlamis vucudumu yaglamayi birakmistim belkide ondan oldu bilmiyorum vucudu kuru birakmamak lazim
Seymassssssss Zekeriye zaten kadınların genel problemi aslında hamilelik dışında da hızlı kilo olup vermeye bağlı oluşuyor. Kabullenmek lazım napalım artık🙄🥰