07glzr Biliyorum neden buraya soruyorsun diyenler olacak ama hepimiz anneyiz ilk bebeğim çok korktum içimi rahatlatacak ablalarım yaşıtlarım vardır diye yazıyorum bebegim 3 aylık 1 buçuk saat önce reflü yatağında halıda sallıyordum bian emziğini attı vermek icin uzanırken halıya düştü gözünün altı şişti eşim suan çalışıyor hastaneye gideyim bilemedim çok korktum nolur neden buraya soruyorsun demeyin
Wolverine 07glzr yani 50cm altı kanepe yatak dusmelerinde Gözlerde kayma, aşırı kusma Ağlama krizi Uykuya meyil ve anormal davranışlar varsa acile gidin. Yoksa 24 saat takip et. İnşallah birşey olmamıştır 🙏🏻
Aymiraaa 07glzr bugün benim kızımda koltuğun üstünden düştü parkeye kafasını vurdu ve fışkırarak kustu hemen sağlık ocağındaki doktorumu arayıp sordum tekrar kusarsa bilinç kaybı olursa uyku hali gözde kayma olursa hemen acile götür dedi aradan 20 dakika geçmeden tekrar kustu eşimi çağırdım acile gittik tomografi çekildi çok şükür bi sıkıntı çıkmadı ama 1 2 saat uyutma dediler ve üste yazdığım belirtiler olursa tekrar getirmemi söyledi bunu anlatmamın sebebi kızım 8 aylık ve bunlar söylendi bebeğinizi takip edin tuhaf herhangi birşey yoksa endişelenmeyin hem yüksekten değil ve halının üstüne düşmüş bişey olacağını sanmam geçmiş olsun He bide huysuzluk ağlamasında değişiklik var mı onlarada bakın
07glzr Wolverine reflü yastığında yerde halıda sallıyordum korkudan ağladı hemen sakinleştirdim 1 saat oyaladım şimdi uyudu
BurcuKucuk Gözlerinde kayma, fışkırarak kusma, hiç susmadan ağlama, uyku hali veya davranışlarında bir anormallik görmeniz durumunda hemen hastaneye gitmeniz gerekiyor
Wolverine 07glzr yoktur birşey inşallah korkma sen yine takip et bakalım davranışlarını filan bir anormallik olursa mutlaka gidersiniz sabaha acile Oğlum 8.ayinda artık emekliyor ayağa kalkıyor bir kaç kez böyle halıya küt dustu🙏🏻 doktorumuzun dediklerini yazdım sana bende
07glzr Aymiraaa kusma fılan olmadı çok şükür hemen aldım korkuyla ağladı bide ben ondan çoktan panik yaptım 1 saat oyaladım herhangi bi huysuzlugu olmadı en son artık uyku ağlaması yaptı yeni uyuttum gözünün altı çok hafif şiş gibi
Mermeral Bizimki de düştü aynı şekilde halıya vurdu kafasını, bir şey olmadı. Sizinkine de olmamıştır inşallah🙏
07glzr Mermeral 1 saat oyaladım zaten uykusu vardı en som uyku mızmızlanması yaptı uyudu ama başından ayrılamıyorum korkudan allah hepinizden razı olsun yazarken cok çekindim neden buraya yazıyorsun diye kızacak insanlar diye ama hepiniz içime su serptiniz allah razı olsun hepinizden 🙏🏼
Mermeral 07glzr çekinecek bir şey yok, hepimiz anneyiz, korkularımızda haklıyız. Allah evlatlarımıza can sağlığı versin.