Ben ve 3 aylık bebeğim pozitifiz eşimde bi belirti yok izole olun bebeğe yaklaşmayın falan diyorlar ama mümkün değil pazar gününden beri koku namına hiç bişey yok yediğimden içtiğimden anlamıyorum bebeğim de ilk iki gün çok ateşlendi yavrum gözleri aktı ağzı burnu aktı ama şu an toparlanıyoruz bakalım