Bebeğim 7,5 aylık proktokolit teşhisimiz Çar bu yüzden doktorumuz 4,5 aylık ek gıdaya başlatmıştı . Başlarda tadına bakıyordu en azından şimdi kaşığı yaklaştırdığım an kafasını çevirip ağlıyor doktor 4 öğün yedirmen lazım diyor ben bir çay kaşığı Nil’e yediremiyorum . Her gün yeni bir tarif deniyorum ama yok meyveyi bile yemek istemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım zaten kilo alımı çok az yaşıtlarına göre geriden gidiyor . Her gün bi heyecan hazırlık yapıyorum ama sonuç hep hüsran önerisi olan var öı nerede hata yaptım bilmiyorum hiç zorlamadım hiç kızmadım. Blw denemeye çalışıyorum elinde sıktırıp atıyor asla ağzına götürmüyor hazırladığım her şey öylece kalıyor çok üzülüyorum.