Bsrsn şu an benim de yüzüm buz gibi ama üşümüyorum. Tişörtle oturuyorum evde. Kızım icerde ince bir pijama üstünde 1.5 tog uyku tulumuyla uyuyor oda sıcaklığı 23 derece sabaha karşı daha soguk oluyor. Sabah tulumu çıkarırken kollari bacakları sıcacık olacak usumedigine eminim. Kombiyi yakınca 1 tog tulum giydiricem. Yüzünden üşüdünüz anlaşılmaz göğüs ve enseden anlaşılır