Seherayazbebek doğum sonrasında reglı normal sürecine girince takıldıgını soylemıstı doktor. Ben 4 ay sonra takdırdım. Spiral takılırken hafif bir acı oluyor. Ama korkulacak bırşey değil. Zaten ığne de yapıyorlar bacaktan. Sonrasında da ağrı olmadı. Sadece 4 gun süren reglım 8-9 gune cıktı spiral sonrasında. Ona da ılac verdı doktor. Hıc sorun yaşamadm.