Cutebaby Hoppala zıpla aldım pregonun dün geldi kurulumunu yaptım ama içine koyuyorum zıplamıyor şu an 6ay 15 günlük 4 ay üzeri 15 kilo ya kadar taşıyor . Kendim zıplatıyorum felan ama kendi kendine zıplamıyor kızım
Tito Canım bende aldım bebegım henuz 3.5 aylık:)hoplamıo ama kendını ınanılmaz sekılde sallıo ılerı gerı sonra tabanalarnı yere basmasını ogrendı kendını zıplattırıo ılk basta kesfetmesı lazım bızımkı 3 gunde felan alıstı bnde aynısını aldım cok memnun kaldım egıtıcıde oldu
Cutebaby Tito ay canım sıkıldı o kadar para verip aldık kullanmıyor diye üzüldüm birkaç gün geçsin bakalım inşallah alışır
Tito Cutebaby evet canım biraz pahalı gercektn sık sık koy oyalanasın hem onunla ben bu sayede bıraz nefes alablıorm
Cutebaby Tito bende oyalansın biraz olsun nefes alayım dedim aynen canım tamam sürekli koyarım inşallah öğrenir senin bebeğin kaç aylık
Tito Cutebaby 3.5 canım nefes aldrmıo aglasada dırendım koydum sımdı oylanıo zaten bıtmıs durumdayö hıc degılse yarım saat nefes alıorm
Cutebaby Tito ALLAH bağışlasın canım bizimki de çabucak öğrenir inşallah benimkide sürekli gezmek istiyor alacaksın kucağına ayakta gezidirince susuyor tam 6ay 15 günlüğüz
Bet Biz de pregonun hoppalasini kullanıyoruz. 5 aylıkken koymuştuk ilk kez içine, o aralar kızım da pek bir şey anlamıyordu sıkılıp ağlıyordu. Biz hafif hafif ürkütmeden zıplatıyorduk. 6. Ayda alıştı severek oynamaya. 10 aylık olana kadar mutfakta durdu hoppala, ben yemek yaparken o hep zıpladı :) yaşına girmek üzere, şu an pek üzerinde durmak istemiyor. Sanırım yakında kaldırmak zorunda kalacağız. Ben de tuvalete dahi gidecek zaman bulamiyorum diye almayı istemişim ama, fiyat/ kullanılan zaman/ performans açısından çok da bekleneni karşılamıyor. artık ikinci, üçüncü bebisler kullansın da öyle barı değerlensin:)