Kızlar. Geçende post açmıştım. Bebeğim yemiyor diye. Atak ve disten diye düşündüm. Dişler patladı ama hâlâ yemiyor. Bir ayi geçti. Demir ilacı ve dvit e ağzını açıyor. Hiçbir yemeği yemiyor. Nasıl bir yol izlemeliyim biseyden mi tikdindi ki. Bir kaç gün zorlamayip yeniden mi başlıyeyim . Lütfen fikir verin. Eline bebe bisküvisi verdim. Onu ağzına bile götürmüyor eliyle ezip oynuyor 😔😔