MayneymisAltintop 20 aylık kızım bizimle aynı öğünler alıyor. Tabi ek olarak ara öğün veriyorum. Sabah kahvaltı ara öğün meyve öğle yemeği sonra kuruyemiş veya kek vs yaptıysam ondna veriyorum. Akşamda biz ne yersek ondna yiyor