GizemFerit
Merhaba anneler 3 aylık oğlumun kıyafetlerini uni baby’nin deterjanı ve yumuşatıcısı ile yıkıyorum ve doğmadan önce almıştık yeni bitmeye başladı memnunum da uzun süreli de gidiyor ama durunun granül matiği çıkmış bi denemek istiyorum acaba aranızda kullanan var mı ? Memnun kaldınız mı ?