Nisycl Herkese merhaba bebeğimi emzirdikten sonra gazini çok zor çıkarıyoruz yani uzun sürüyor bazen pes edip yatırıyorum uyanmıyor acaba gazı mı olmuyor. Gazı olsa devamlı ağlar mi yardımcı olursanız sevinirim
bundlebeach Nisycl merhabalar bennim bebegimde oyleydim uyandirmaya kiyamazdim ama gazini ne olursa.olsun lutfen cikartin sonra kabizlik gaz sıkısmasi meydana geliyor ve sonrasinda butun duzenleri bozuluyor
bundlebeach Nisycl birde gaz ilaci kullaniyormusunuz emiyorsa illaki gazi vardirnhatta mama bile yese buyuk problem olabilir sizin icin