Sewqide Papatyasevdalisi malesef bosa kurek cekiyorum soyluyorum ama gun icinde 8 9 saat ben yokum takip edemiyorum yapmiyoruz deselerde gizliden gizliden yapiyorlar 😔
Kusursuzhata Sewqide benim yeğenim 3 yaşında geçen lanet olsun bu hayata dedi. Eğitimci bir aileyiz ve asla böyle şeyler telaffuz edilmez. Nerden öğrendi? Televizyon, şarkılar, park, dışarısı…
Sewqide Kusursuzhata aynen cocuklar ayna gibiler ne gosterirsen onlarda onu gosteriyor yaptigi seylerden anliyorum bi bakiyorum beni taklit ediyor
sedaykn Sewqide 18 aylık kızım aynı sorunu 1 aydır biz de yaşıyoruz. Her şeye ağlıyor. Sonra yapmayınca sinirden elini ısırıyor. Bu sefer elim diye ağlıyor. Ben de çalışıyorum annem bakıyor. Ben bir şey vermeyince anaanne diye ağlıyor. Çünkü onun vereceğini biliyor. Maalesef hemen öğreniyorlar. Ama bu bir süreç geçecek diye umut ediyorum. Ağladığında onu anlayamadığımı ne istediğini düzgünce söylemesi gerektiğini anlatıyorum her seferinde. Çok abarttıysa dikkatini dağıtıyorum ya da görmezden geliyorum. Bir süre sonra düzeliyor.
Sewqide sedaykn çalışan anne olmak cok zor malesef cocugumuzu istedigimiz gibi yetistiremiyoruz. Ama yapacak bise yok onlarin gelecegi icin calisiyoruz. Degisik bir ikilem 🤔
sedaykn Sewqide Aynen maalesef. Biz ikimiz beraberken hiç sorun yoktu. Şimdi yeni yeni çıkmaya başladı. Bakalım büyüdükçe düzelir inşallah.